Felanmälan

Felanmälan


Det är till Delagott du i första hand ska vända dig med dina frågor

Delagott har hand om den tekniska förvaltningen och den ekonomiska förvaltningen. Det innebär att de svarar på frågor om till exempel: med bl a kärvande dörrar, trasiga lampor i trapphus, avgifter, hyror, kontrakt m.m.


Telefonnummer, journummer, epost, webformulär med mera hittar du på https://www.delagott.se/felanmalan


App Du kan även använda appen BoAppa för att göra en felanmälan. Den skickar då ett mail till styrelsen och till Delagott.


Om det gäller Hissarna ska du istället kontakta vårt servicebolag ITK AB

Journummer dygnet runt 08-564 350 10


Om det gäller störande grannar

Prata med dem i första hand. Om ni verkligen inte kommer överens kan du kontakta störningsjouren. Det kostar 3000kr per utryckning, så ring inte i onödan. Störningsjouren levereras av Securitas Jourmontör.


Telefonnummer dygnet runt 08- 657 77 33


Om det gäller något annat

Kontakta oss i styrelsen. Klicka här för kontaktformulär.