Det är till Delagott du i första hand ska vända dig med dina frågor
Delagott har hand om den tekniska förvaltningen och den ekonomiska förvaltningen. Det innebär att de svarar på frågor om till exempel: med bl a kärvande dörrar, trasiga lampor i trapphus, avgifter, hyror, kontrakt m.m.
Telefonnummer, journummer, epost, webformulär med mera hittar du på https://www.delagott.se/felanmalan
App Du kan även använda appen BoAppa för att göra en felanmälan. Den skickar då ett mail till styrelsen och till Delagott.
Om det gäller Hissarna ska du istället kontakta vårt servicebolag ITK AB
Journummer dygnet runt 08-564 350 10
Om det gäller störande grannar
Prata med dem i första hand. Om ni verkligen inte kommer överens kan du kontakta störningsjouren. Det kostar 3000kr per utryckning, så ring inte i onödan. Störningsjouren levereras av Securitas Jourmontör.
Telefonnummer dygnet runt 08- 657 77 33
Om det gäller något annat
Kontakta oss i styrelsen. Klicka här för kontaktformulär.